DENİZDE YAZ MESAİSİ BAŞLADI

Muğla Büyükşehir Belediyesi’nin geçtiğimiz yıl başlattığı deniz yolu toplu taşıma uygulaması yaz sezonuyla birlikte yeniden hizmete girdi. Vatandaşlardan gelen talepler doğrultusunda bu yıl hem Güllük–Kıyıkışlacık hattında hem de Fethiye–Şövalye Adası hattında sefer sayıları artırıldı.

Milas’a bağlı Güllük ile Kıyıkışlacık arasında kara yoluyla yaklaşık 40 dakika süren ulaşım, deniz yolu sayesinde yaklaşık 30 dakikaya düşüyor. Yaklaşık 150 gün sürecek yaz sezonu boyunca hat üzerinde haftanın her günü karşılıklı 3 sefer düzenlenecek.

ŞÖVALYE ADASI’NA ULAŞIM RAHATLADI

Karayolu bağlantısı bulunmayan Şövalye Adası için de yaz sezonu seferleri başladı. Fethiye Limanı ile ada arasındaki yaklaşık 20 dakikalık ulaşım sayesinde hem ada sakinlerinin hem de ziyaretçilerin ulaşımı kolaylaşacak.

Geçtiğimiz sezona göre artırılan seferlerle birlikte yaz aylarında yoğunlaşan talebe daha hızlı yanıt verilmesi hedefleniyor. Şövalye hattında haftanın her günü karşılıklı 4 sefer yapılacak.

MUĞLA KART VE KREDİ KARTI GEÇERLİ

Deniz ulaşımında ödemeler Muğla Kart ve kredi kartıyla yapılabilecek. Bilet ücretleri tam 150 TL, öğrenci 75 TL olarak belirlenirken; öğretmenler ile 60-65 yaş arası vatandaşlar için ücret 100 TL olacak.

Karayolu toplu taşımada olduğu gibi, 65 yaş üstü vatandaşlar, şehit yakınları ve gaziler ise deniz yolu ulaşım hizmetinden ücretsiz yararlanabilecek.

 

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir