MUĞLA’DAN FİLİSTİN’E KARDEŞLİK ELİ

Muğla Büyükşehir Belediyesi Mayıs ayı meclis toplantısında, Filistin’in Beytüllahim kentine yönelik dikkat çeken bir dayanışma kararı alındı. Belediye Başkanı Ahmet Aras, yıllardır İsrail’in saldırıları ve baskıları nedeniyle ağır insani koşullarla mücadele eden Beytüllahim’e, MUSKİ aracılığıyla teknik ve altyapısal destek sağlanacağını açıkladı.

Mecliste oy birliğiyle alınan karar kapsamında; su sayaçları, kayıp-kaçak yönetimi, teknik altyapı desteği ve personel eğitimi gibi birçok başlıkta iş birliği yapılacağı belirtildi. Toplantıya, Beytüllahim Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürü Akram Nassar da katıldı.

Başkan Aras yaptığı açıklamada, “İnsan yaşamı için en temel ihtiyaçlardan biri olan suya erişimin hiçbir halk için ayrıcalık değil, temel bir hak olduğuna inanıyoruz” ifadelerini kullandı.

Kararın ardından Muğla Büyükşehir Belediye Meclisi’nde tüm grupların ortak tavır göstermesi dikkat çekti. Açıklamada, alınan kararın “Muğla halkının vicdanını, dostluğunu ve dayanışma kültürünü yansıttığı” vurgulandı.

 

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir